Klacht: Mededeling medewerker

op 20 juli 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Op 02-01-2016 jouw abonnement opgezegd maar echter op 15-06-2016 middels een intrekking opzegging aangegeven dat je jouw abonnement toch wou verlengen. Dus intrekking van mijn opzegging, dit abbonnoment loopt af op 22-06-2016. Nu ik op 22-06 ging trainen wordt mij aan de balie medegedeeld dat de intrekking niet geaccepteerd is en dat ik een nieuwe abbonnoment af zou moeten sluiten. Dit heb ik niet gedaan. Ik was dus geen lid meer. Wat nu blijkt is dat ze maar geld af blijven schrijven en mij nu zeggen dat de intrekking wel is geaccepteerd en ik dus al die tijd lid blijkt te zijn. Wat kan ik hier aan doen, ik weet welke medewerker mij deze mededeling heeft gedaan, ik als consument krijg een mededeling dat ik geen lid meer blijkt te zijn en op papier maken ze me wel lid.

Over de mededeling dat ik geen lid meer ben en dan achteraf wel geld afschrijven en zeggen dat ik toch wel lid was

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 20 juli 2016 om 07:58 geantwoord

Beste heer Gerritsjans, in navolging van de e-mail welke u reeds heeft ontvangen willen wij ons nogmaals excuseren voor de onduidelijkheid. In overleg is er besloten om uw lidmaatschap alsnog per de afgesproken datum te beëindigen. De teveel geïncasseerde contributiemaand wordt tevens zo spoedig mogelijk geretourneerd. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.

Alle klachten die gemeld zijn door timogerritsjans