Klacht: mcflurry

op 21 april 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste heer/ mevrouw
Mijn dochter (11 jaar) heeft dinsdag de 18de 3 maal een mcflurry bij u gehaald en is ermee teruggegaan omdat er overal maar de helft in zat. Het werd netjes geregeld want ze kregen nieuwe. Echter ging dit weer mis. De bestelling was een met chocoladesaus en toblerone en 2 keer oreo karamel. Ze kregen er 1 met chocoladesaus en oreo, 1 met oreo karamel en 1 met chocoladesaus en toblerone deze laatste was helaas al voor de helft gesmolten. Ze durfde dit niet meer aan te geven omdat ze al terug was gekomen en niet brutaal wil zijn.
Wel baalde ze ervan. Vandaar deze klacht.

Gewenste Oplossing:

Ik neem aan dat mc donalds zelf met een passende oplossing zal komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.snepvangers