Klacht: Speelde happy meal anders dan verwacht

op 13 november 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Wij komen eigen nooit bij Mac donalds. Maar ja de Kids willen niks liever. Nu is onze zoon fan van Mario. En er waren Mario speeltjes te krijgen. Oké dachten we voor een keertje kunnen wij dit wel weer eens doen. Bij aankomst zagen we ook de Mario speeltjes. We moesten even wachten en tijdens het wachten zag ik overal de zelfde minion speeltje. Gek dacht ik nog. Maar toen wij de Kids de happy meal open maakte waren het ook minions. Mijn vriend gevraagd waarom dit was. Ze waren er niet meer en ze hadden alleen deze. Gek dat ze er wel nog reclame mee maken in de hal bij Mac donalds. En dat nergens vermeld stond dat ze op waren of dat de iemand van de Mac dit ingaf.

Ik snap op is op en het gaat maar om een speeltje. Maar voor onze Kids en andere die er waren een grote teleurstelling. Ook dat er niks vooraf was vermeld en dat ze nog doodleuk te zien waren in de vitrine.

Dat ze naar alle klanten toe dit duidelijk communiceren en er een andere oplossing word geboden. Het liefst nog een Mario speeltje.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linnie32