Klacht: Slechte service en slecht eten!

op 15 september 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

onze jongste dochter heeft een ongeluk gehad en moest vandaag in het ziekenhuis zijn. Helemaal kapot oa door de pijn en emoties wilde ze graag eten van de MC. Wij zijn naar de Pleijroute MC in Arnhem geweest. Daar moesten we erg lang wachten op onze bestelling en daar is het een en ander giga fout gegaan! Wij kregen veel minder dan we hadden besteld! Én dat wat we kregen was echt KOUD! en dat is niet de eerste keer!!!!!!
Onze bestelling is mee genomen in een zak om snel thuis gegeten te worden. Onze kleine moet plat liggen!
Ik dien niet snel een klacht in en vind het misschien vaak wel te snel oke, maar nu is mijn maat echt vol!!!
~
Ik mis een smoothie ik mis fritessaus ik heb halflege frietbakjes én alles was echt koud!!!!

Ik eis een schade vergoeding of iets dergelijke! Ik heb 28,55 euro betaald…. dat is voor ons gezin best veel!!! Ik wil echt daar wat van terug zien of wij maken anti reclame!
Ik heb de bon gescand als bewijs! en ik heb een foto op mijn gsm. Dus als dat gewenst word…….

Wij eisen een vergoeding en dan is het oke!!!!!
Ik ben echt redelijk!!!!

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

9 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door famEisen