Klacht: Schuldig verzuim

op 09 november 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik werd omstreeks 21.00 vandaag op 09-11-2018 belaagd door een 10 tal personen aan de Mc Donalds aan Geleen. Ik werkte mij ondanks het tumult naar binnen en ik vroeg het personeel binnen om de politie te bellen. Ik kon niet binnen blijven omdat mijn baby van 2 jaar in de auto zat. Ondertussen werd ik bij het buitenkomen en zelfs bij de ingang van de Mcdonalds door een achtal jongeren geslagen en gestampt. Het personeel stond hierbij te kijken en er waren zelfs gewoon mensen aan het filmen. Later sprak ik de manager hierop aan en die gaf aan dat het hun niks boeit. Schuldig verzuim daar had hij niet van gehoord en hij lachte me zelfs uit. Wij gaan regelmatig naar de Mc Donalds en dit is heel erg. Inmiddels werden de aanvallers ook opgepakt. Niemand ondernam ook maar enige actie om voor de nodige veiligheid te zorgen. Toen ik binnen vroeg om wat water en mischien een beetje brood om de baby te kalmeren die in de auto zat durfde men mij zelfs nog een fristie en kroketburger aan te rekenen voor 4 euro.

Gepaste reactie Mc Donalds en excuses

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Alle klachten die gemeld zijn door nejmi99