Mijn Klacht:
Ik kwam laatst bij de Mac in Leidschendam langs en had trek in een milkshake. Dus ik loop naar binnen en sta in een rij van 4 man.
Tot mijn opluchting ging er een kassa open. Een vrouw voor mij ging naar de pas geopende kassa en ik ging weer daarachter staan,
Toen werd het drukker en iemand ging achter mij staan.
De klant voor mij werd snel geholpen, en toen was ik aan de beurt. Maar de medewerker ging nog een bestelling afmaken en naar de klant brengen (vanzelfsprekend).
Toen ze weer terugkwam ging ze haar leidinggevende helpen (1 kassa ernaast) met een bestelling en op de kassa stond dat ze gesloten was.
Ik vond dat echt niet kunnen, heb 13 minuten daar gestaan en zowel de medewerker zegt niets als haar leidinggevende.
Uit pure frustratie ben ik maar weggelopen, voordat ik haar over de toonbank had getrokken.
Nou weet ik dat een euro meer of minder niets uitmaakt voor hen. Maar ik hoop dat hun medewerkers slim genoeg zijn om aan te geven of ze maar 1 klant gaan helpen of iets dergelijks.
Gewenste Oplossing:
Hier is geen oplossing voor. Snap dat de mensen daar niet supertrots zijn op hun baan, maar de werknemers in delft die zijn altijd vriendelijk en lachen erbij.
Dus daar kunnen ze een hoop van leren.
