Klacht: Mc Donalds Woonboulevard Heerlen December actie

op 07 december 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Na dagen proberen kom ik eindelijk in de app met de december kalender!
Gisteren na mc Donalds gereden voor de kerstsok en bij aankomst had ik helaas geen Wi-Fi en ze konden het me niet meegeven!

Vandaag opende ik de kalender en activeerde de voordeelbonnen (en maakte er een screenshots van voor als app of Wi-Fi het weer niet deed) en reed erna toe!

Voor de praatpaal deed ik mij bestelling met de aanbiedingen vanaf de kalender (mc egg en kipnuggets 9 stuks) mijn Wi-Fi deed het toen nog even tot voor het 2de raam en kon er niet meer op! Ze haalde de manager erbij en ik legde mijn verhaal uit, en dat nu mijn Wi-Fi niet werkt en die van hun het ook niet doet! helaas geen Wi-Fi dan heb je gewoon pech! Ik kreeg het niet met voordeel en vertelde de manager dat het een super leuke actie is wat ze hebben en als je geen data bundel erop hebt (waar je verplicht voor wordt om mee te kunnen doen, aangezien hun Wi-Fi blijkbaar niet werkt voor gasten aan de drive) en dat hij het eten mocht houden en ik reed weg!

Vervolgens haar Landgraaf gereden en daar werkte hun Wi-Fi gelukkig wel alleen de v oordeelbonnen bleken niet meer te werken!

Deze Manager luisterde naar mijn verhaal en kreeg hier wel het eten met korting alleen de kerstsok kon ze helaas niets meer aan doen!

Ik woon in Heerlen en moet extra na een andere mc donalds (in landgraaf) rijden om van de actie te kunnen genieten echt schandalig dit!

Als ik gewoon normaal geholpen werd en niet extra na landgraaf hoeft te rijden om met hun actie te kunnen mee doen!

Ik kom 3 x per week bij de mc donalds op de woonboulevard en dan wordt je zo behandeld als vaste klant! Ze verdienen aan mij niets meer op deze manier!

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mennink-Piras