Klacht: geen cheeseburgers zonder app te koop

W.Ligtenberg op 08 juli 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goeden avond, we zijn net terug van de woonboulevard in Almelo en wilden 3 dubbelde cheesburgers bestellen doch dit is zonder een app niet mogelijk, ik heb niet eens een mobiel laat staan een app als 62 jarige. Wat is hier de bedoeling van, ik voel me als oudere behoorlijk gediscrimineerd en ga hierover een klacht indienen. Ik maak deze klacht niet om een tegoedbon of zo te krijgen, die weiger ik dan ook maar kijk naar mogelijkheden om mijn hamburgers elders te kopen. We waren altijd tevreden maar ik ben nu echt stomverbaasd, we worden gewoon geweigerd, te erg voor woorden. Tijd van bestelling was 21.30 uur en de dame aan de kassa wilde notabene de manager erbij halen of ik ook zo kon kopen. U denkt mee te doen met de huidige tijd maar jaagd de klanten van uw erf af. Ik ga het hierbij laten maar zal niet schromen dit in een tv uitzending uit te gaan leggen, Bah bah bah.

Gewenste Oplossing:

als ik gewoon bestel en geleverd krijg want ze zaten nog wel in het menu volgens de dame aan de kassa.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door