Klacht: Taart

Bloempje12 op 01 augustus 2019 over MCD Supermarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben ziek geworden van de taart van mcd

Gewenste Oplossing:

de taart was niet goed meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MCD Supermarkt over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

2 jaren geleden - Vind dat ik een vergoeding moet krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MCD Supermarkt in behandeling genomen

Bericht van MCD Supermarkt

2 jaren geleden - Beste Bloempje12, Hartelijk bedankt voor je bericht. Wij zullen je bericht in behandeling nemen via onze eigen klantenservice. Je zult van ons een e-mail ontvangen. Met vriendelijke groet, Mandy - MCD supermarkten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MCD Supermarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MCD Supermarkt

Heeft op 08 augustus 2019 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bloempje 12,
Op 1 augustus 2019 hebben we je een persoonlijke e-mail toegestuurd betreffende de klacht over een taart, gekocht bij MCD, waar je ziek van bent geworden. Tot op heden hebben we nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Wil je nog op deze e-mail reageren? Met vriendelijke groet, ^Jesse

Alle klachten die gemeld zijn door