Klacht: Mijn vader heeft te weinig zorg en aandacht gekregen

op 17 mei 2018 over MCA alkmaar in de categorie Ziekenhuizen

Mijn vader werd gedotterd en kwam ziek thuis. Doordat hij zoveel klachten heeft gekregen nadien; bloedende prostaat door bloedverdunners waar hij achteraf niet tegen kon, bacterie in zijn bloed wat resulteerde in een levensgevaarlijke endocarditis. Zijn onnodige? lange verblijf aldaar, met te weinig aandacht, slechte communicatie met familie, tekort geschoten in goede zorg en aandacht, heel veel gewisseld met cardiologen, een onderbezette hartlong afdeling, heeft uiteindelijk tot gevolg gehad, dat mijn vader niet meer wilde eten, steeds meer achteruit ging, geen specialisatie voor ouderen aanwezig, weer een slechte communicatie. Cardioloog had alweer geen tijd en gesprek werd door een autistische invalster gedaan, die koud en kil als een robot zei: ”als meneer geopereerd moet worden, dan gaat hij dood” Wat geresulteerd heeft in een vader die niet meer wilde leven. En ipv naar huis gaan die maandag na het weekend, wilde hij doodgaan op een vrijdag. Niemand greep in en zondag was hij overleden. Maar zelfs dat hebben ze niet goed geregeld.

Ik zal nooit meer tevreden zijn, Als ze nu wel tijd voor een gesprek hebben, dan is het toch te laat. En ik heb geen zin om tijd te besteden, zodat zij hun eigen straatje schoon kunnen vegen. MCA Alkmaar heeft gefaald op alle fronten. Afdeling urololgie heeft zijn best gedaan. Maar de afdeling hartlong moeten ze zsm sluiten. Wat een waardeloos ziekenhuis. Niemand kan onze lieve vader en man nu terughalen. Nooit meer. Deze ontzettende lieve zorgzame man is door dit ziekenhuis verpieterd. Waardeloos.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar MCA alkmaar over deze klacht.

Bericht van MCA alkmaar

2 dagen geleden - Wat een verschrikkelijk verhaal en wij zouden hier graag met u over in contact komen. Dit kan via het klachtenbureau van het Noordwest Ziekenhuis groep. Ik zal u een persoonlijke mail sturen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariel23