Klacht: longpunctie

op 29 september 2017 over MCA alkmaar in de categorie Ziekenhuizen

28 oktober 2017 moest ik een longpunctie ondergaan in Alkmaar.
Deze werd uitgevoerd door radioloog dr. M. Proosdij.
Helaas had hij zijn “huiswerk” niet goed gedaan en wilde de linker long aanprikken. De bedoeling was de rechter long. Dit in opdracht van oncoloog dr. Welling. Een grove nalatigheid. Voelde mij heel onzeker door deze fout.

In 2014 maakte dr. Peels ook al een fout om een kwaadaardig plekje in de linker long over het hoofd te zien.

In 2015 een open hart operatie. De communicatie tussen Alkmaar en AMC was ver te zoeken. Fout, na fout. Heb toen zelf de regie deels in handen genomen.

Ik zou graag willen dat dr. Proosdij op zijn vingers wordt getikt door zijn meerdere en dat dr. Welling van de fout op de hoogte wordt gebracht.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MCA alkmaar

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MCA alkmaar nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Noordwest Ziekenhuisgroep

2 weken geleden - Wij betreuren het dat uw contact met ons ziekenhuis niet naar uw tevredenheid is verlopen. En zouden we graag serieus op uw klachten ingaan. We verzoeken u contact op te nemen met onze Klachtenfunctionaris, dit kan via onze website. http://www.nwz.nl/Patient en Bezoeker/ Algemene-informatie/Tevreden of Ontevreden/ Klachten.aspx.

Alle klachten die gemeld zijn door slansje