Klacht: MBO Bundle niet geleverd.

op 16 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit bedrijf zorgt ervoor dat ik met mijn studie 4 weken achterloop. Boeken besteld en daarbij werd digitaal lesmateriaal ”geleverd” (dus niet geleverd). Al 8 mails gestuurd en van hop naar her gestuurd en 2 keer gebeld waarbij (ook ik) 30-35 minuten in de wacht sta. Ik ben er nu echt heel erg klaar mee

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn digitaal lesmateriaal eindelijk krijg waar ik namelijk recht op heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 16 september 2016 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jordi,

Uit onze gegevens blijkt dat jij al eerder een mail van ons hebt ontvangen met de inloggegevens. Heb jij dat al geprobeerd. Wij hebben het ook voor jou nagekeken en het digitale lesmateriaal staat voor jou klaar op je Bundle.
Voor de volledigheid sturen we je nogmaals de inloggegevens:
* ga naar go.vandijk.nl
* maak een account aan met een mailadres en een wachtwoord
* vul je klantnummer in bij de pop-up
* sluit de browser af * en log opnieuw in op go.vandijk.nl met je mailadres en het wachtwoord Je komt nu op je Bundle en hier staan je licenties voor je klaar.

Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jordiikbenhierklaarmee