Klacht: Matrassen besteld en betaald en afspraak levering 28 juni 2017: NO SHOW

Besteldatum: 25.06.2017
Bestelnummer: 1101055611
Klantnummer: 1151081385

Casenr.: 03398951 naar DHL

3SLDL0001331975 /3SLDL0001331978 trach & trace nrs.
Vanaf vrijdag staat mijn bezorging op ‘tijdelijke overmacht’, maar geen enkele reactie vanuit LIDL en DHL over nieuwe leverdatum!

als betaalde matrassen geleverd zijn a.s.a.p.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht mw. M.G. de Ruijter

4 maanden geleden - Ook na diverse telefonische kontakten geen oplossing van LIDL. Vanmiddag een mail ontvangen, zonder oplossing over de levering overigens, waarin mij een tegoedbon wordt toegezonden per mail; onbegrijpelijk. Intussen zijn we dik een week verder na mijn bestelling.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 03 juli 2017 om 19:45 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht mw. M.G. de Ruijter

4 maanden geleden - Ook vandaag, 4 juli, wordt weer melding gemaakt van tijdelijke overmacht bij DHL. Er wordt steeds melding gemaakt van levering en tijdelijke overmacht. Dat schiet lekker op. Wanneer gaat LIDL aan het werk en kontakt zoeken met DHL! In plaats van op vriendelijke wijze mij de opdracht geven om morgen pas weer met LIDL kontakt te zoeken. Dit kan weken zo doorgaan. Misschien kan ik beter kontakt opnemen met LIDL hoofdkantoor? A.S.A.P. reactie graag. Tot slot; deze matrassen zijn betaald en u verzaakt uw plicht.

Reactie van de melder van de klacht mw. M.G. de Ruijter

4 maanden geleden - Zojuist weer een onzin mail ontvangen, dat er geleverd is. Wanneer wordt ik als klant serieus genomen? Ook vandaag is er niets geleverd.

Heeft op 04 juli 2017 om 21:23 geantwoord

Ook vandaag 4 juli 2017 niet geleverd. Vreemd en onbegrijpelijk, dat de klacht als opgelost aangemerkt staat terwijl het tegendeel waar is.
Morgen neem ik weer kontakt met u op en zal mij beraden over verder te nemen stappen.

Alle klachten die gemeld zijn door mw. M.G. de Ruijter