Klacht: MATRAS PV EXCELLENT II GEL 180X200

op 17 september 2018 over Beddenreus in de categorie Bedden

Wij hebben bij beddenreus een matras gekocht wat eigelijk niet de bedoeling was maar naar overleg en advies van de winkel toch de keus hebben gemaakt op dit matras . Aangezien dit matras al een topper heeft ingebouwt zijden wij dat wij daarom een 180×200 wilden hebben en geen 2x 90×200.. naar een paar weekjes kwam ons matras. Er bleek nog een bedrag open te staan (alles was voldaan ) dus de bezorgen belde naar het kantoor in nieuw vennep. Die ze door verwees naar hoofdkantoor in Uden die uiteindelijk het open staande bedrag schrapten. Tot zo ver prima.. na 3 nachten niet geslapen te kunnen hebben omdat het voor geen meter lag had in nog steeds de hoop dat het wel goed zo komen ( ik heb voor ze gewerkt dus wist wel hoe het zat… dacht ik.) Na 2 weken toch maar even uden gebeld met het vervelende nieuwe dat het niet is wat we hoopte en wij bijna geen nacht rust hebben omdat het echt niet lekker licht. Die zijden jo bel terug als het rond de 30 dagenproef slapen nog niet verbeterd is. Uiteindelijk aan het einde van het gesprek kreeg ik nog even snel te horen dat ze 180×200 matrassen niet omruilen. Dus Ik had zo iets van ja lekker dat hadden ze wel even mogen vermelden in de winkel het gaat tenslotte over een matras (met korting er al af ) van bijna 1000 euro.. ik terug gebeld rond die tijd en ze zouden intern overleg gaan hebben.. prima doe dat. Na ongeveer 3 a 4 weken zelf nog maar is terug gebeld. En ja het was nog steeds in behandeling. Maar ze zou er een melding achteraan gooien. Zo dat het weer gezien zou worden. Nu weer een week verder nog niet gehord. Kortom ik slaap van af julli al ongelofelijk slecht met rug pijn wakker worden nog moeier dan ik was voor ik me bed in ging en een chagrijnig dat ik ben man man. Dan heb ik het nog niet.over me vrouw…. Kortom iedereen lijd er onder wij en de kids (3) ik wil heel graag van dit matras af zo dat ik weer gewoon kan slapen

Dit matras moet gewoon omgeruilt worden voor iets anders. En het eventuele verschil terug of bij betaald worden ...

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beddenreus

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beddenreus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beddenreusklacht