Klacht: Matras

op 08 juli 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

21 sept 2015 een Morgendal 160×200 gekocht. Deze was vacuum verpakt dus kon in mijn Twingo mee naar huis. Moest deze minimaal 48 uur uitgerold houden en kon er dan gebruik van maken. Er zit een kuil in, dus ik slaap slecht. Naar de service balie in Amersfoort gegaan maar zij konden niet helpen. Ik moest de matras naar de vestiging brengen. Jammer maar dat gaat niet meer te groot voor in de auto en dan moet ik extra kosten gaan maken voor iets dat niet juist is. Gevraagd of ik jullie transport service niet kan gebruiken of dat jullie een mannetje in de regio hebben die thuis komt meten dat er daadwerkelijk een kuil in zit. Kon allemaal niet. Jammer dat z’on groot concern geen oplossing kan vinden. Word geadverteerd dat alles makkelijk te vervoeren is maar als het erop aankomt kan je zelf alles regelen en wordt je op extra kosten gejaagd. Niet netjes.

Dat de matras wordt opgehaald en -als het klopt dat er een kuil in zit- ik niet de kosten hoeft te betalen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 13 juli 2016 om 16:34 geantwoord

Hej Maaike,

Wat balen dat het matras kuilvorming heeft :( We kunnen ons voorstellen dat de klantenservice het matras niet kunnen beoordelen zonder dat het matras aanwezig is. Echter vinden we het vervelend dat je artikel niet goed is en je niet in staat bent het zelf te vervoeren. We raden je daarom aan ons contactformulier in te vullen: http://cccnservice.ikea.com/direct.aspx?ug=4&N=1690 Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen!

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Heeft op 13 juli 2016 om 18:38 geantwoord

Ik heb het contractformulier ingevuld en zij verwijzen mij door naar klacht.nl
dus ik snap er niets van en er is dus geen oplossing. Rare gang van zaken.
Wordt steeds weer naar iets anders verwezen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maaike Michaela