Klacht: Mastercardstoring

op 01 mei 2016 over SNS Bank in de categorie Banken

Op vakantie. Vanaf de luchthaven van Milaan willen we een auto huren waarvan we de kosten reeds voldaan hebben. We moeten nog zeker 4 uur reizen. Om de auto mee te krijgen moeten we wel een borg voldoen. Aangekomen bij autoverhuurbedrijf blijkt Mastercard een storing te hebben welke verschillende uren kan duren, auto krijgen we niet mee ! Bij telefonisch contact met SNS Bank wordt ons meegedeeld dat we maar gewoon moeten wachten, geen enkel begrip voor deze vervelende situatie en geen oplossing. Als wij onze onvrede hier over uiten wordt nota bene de verbinding verbroken ! Na lang beraad bij de autoverhuur kunnen we met onze bankpas het alsnog regelen, wat allerlei extra kosten met zich mee brengt. SNS Bank heeft ons niets gevraagd, niet of we een reisverzekering hebben of aangeboden met Mastercard te bellen over de duur van de storing. Zelf hebben we SOS international gebeld met de vraag of de bijkomende kosten vergoed worden door onze reisverzekering maar zij konden de schade op zondag niet aannemen en ook niet in de voorwaarden kijken. We voelen ons slecht behandeld en verwachten een reactie van SNS.

Dat zal niet eenvoudig worden, wij dagen u uit

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SNS Bank nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Bericht van SNS Bank

1 jaar geleden - Beste H. Knul, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip. Groet, SNS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door creditcards