Klacht: Massagekussen

op 13 februari 2020 over TW Supply Group in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een massagekussen gekocht op de Boot Holland beurs.
Deze voldoet niet aan mijn verwachtingen waardoor ik deze wil terug sturen naar uw bedrijf.
Graag verneem ik van u waar ik het kussen naar toe kan sturen zodat ik de 35 euro terug kan krijgen.
Alvast bedankt,

Erna van der Kolk
Medemblik

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld heb terug gevangen nadat ik het kussen heb terug gestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar TW Supply Group over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door TW Supply Group in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat TW Supply Group een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TW Supply Group

Heeft op 13 februari 2020 om 19:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Erna van der Kolk