Klacht: Mascara niet goed

op 09 juni 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de volume millions lashes gekocht alleen toen ik thuis kwam bleek het letterlijk alleen water te zijn en deze heb ik gekochg bij de Etos. De Etos wilt de mascara niet aannemen en zei dat ik een klacht moest indienen, Terwijl ik juist goeie verhalen hoor over deze mascara.. ik vind dit jammer

Gewenste Oplossing:

Zou ik een nieuwe kunnen opgestuurd krijgen want ik heb de mascara weggegooid omdat er niks aan te gebruiken was. Terwijl ik wel de macara wil proberen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 13 september 2017 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Yasmine gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Yasmine dit keer teleurgesteld is in ons product. Na het telefonische contact, hebben wij samen afgesproken om een vervangend product naar haar op te sturen. Wij hopen dat zij dit product weer met veel plezier zal gaan gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door XYasmine