Klacht: Mascara

op 24 mei 2021 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb de Bambi eye waterproof mascara aangeschaft dure mascara maar wat een hel!!

Heb gewoon bijna geen wimpers meer op m’n ogen zitten waterproof is ie zeker want je moet noemen als een idioot om deze
Mascara van je wimpers af te krijgen en dan houd je geen haartjes meer over.
Ook gaat mijn oog hier mega van ontsteken nooit geen last van gehad en na gebruik van deze mascara wel.
Echt een flut product!

Geld terug of vervangend product

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van L’Oréal

2 maanden geleden - Beste Jannie, Dankjewel voor je bericht. Wat jammer dat je niet tevreden bent over False Lash Bambi Eye Mascara. Wij vinden kwaliteit erg belangrijk. Onze producten worden langdurig en uitvoerig getest voordat ze op de markt worden gebracht. Effectiviteit en doeltreffendheid zijn dan op meerdere manieren vastgesteld. Resultaten kunnen natuurlijk altijd in individuele situaties afwijken. Graag ruilen wij het product voor je om. Wil je ons het productienummer (code met letters en cijfers, bijvoorbeeld 24P…) en een foto van het product toesturen? Als je ook jouw adresgegevens toestuurt en aangeeft welk product van vergelijkbare waarde je graag als compensatie wilt ontvangen, maken wij het verder voor jou in orde! Voor het verwijderen van waterproof mascara adviseren we je de reinigingslotion oog- en lipremover van L'Oréal Paris. Omdat wij niet alle producten en/of kleuren op voorraad hebben, mag je meerdere producten doorgeven. Dan zorgen wij ervoor dat er een product jouw kant op komt. In verband met de maatregelen rondom het coronavirus, zijn wij niet in de gelegenheid om het vervangende product op korte termijn te versturen. Zodra we hier weer in de gelegenheid voor zijn, zullen we dit zo spoedig mogelijk opsturen. Met vriendelijke groet, L'Oréal Paris

Alle klachten die gemeld zijn door Jannie Hoekstra