Klacht: Mascara

op 13 augustus 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Goedemorgen,

Ik heb mijn mascara roller false lash architect geopend , er zit een anti dief chip onder het plastic en dat was een erg scherp stukje metaal en daardoor bloede mn vinger flink en doet hij nu nog steeds pijn, ik wilde dit graag even vermelden en hoop dat jullie met deze info wat kunnen doen.

Mvg Diana

Klacht oplossen kan ik niet

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 15 augustus 2016 om 10:57 geantwoord

Beste Diana,

Dankjewel voor je bericht over de Mascara foller False lash architect. Wat fijn dat je onze producten gebruikt maar wat vervelend dat je hebt opengehaald aan de verpakking.

De ontwikkeling van verpakkingen bij L’Oréal is gericht op eco-design, vermindering van gewicht en volume, nieuwe materialen, technologieën en gerecycled materiaal.
De keuze voor de verpakking heeft onder andere te maken met het garanderen van de kwaliteit van de formule, bescherming tegen externe omstandigheden, de textuur van het product, de uitstraling en als onderdeel van de merkidentiteit.

Wij leveren de make-up producten zonder plastics aan bij onze verkooppunten.
In verband met diefstal wordt er door bepaalde verkooppunten besloten om de verpakkingen extra te beveiligen.

We gaan je opmerking zeker doorgeven en hopen dat je de mascara met veel plezier gaat gebruiken.

Fijn dat je ons je ervaringen doorgeeft.

Als je nog vragen hebt kun je contact opnemen met ons Informatie Centrum. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar via 023-54 99 500, tussen 09:00 – 12:30 en 13:15 – 16:30 uur. Wij helpen je graag.

Alle klachten die gemeld zijn door D.vanoeveren@live.nl