Klacht: MARON = klantonvriendelijk

op 24 maart 2013 over MARON Meubels en Keukens in de categorie Meubelwinkels

Op zaterdag 16 maart 2013, zijn wij bij de firma MARON te Terborg terecht gekomen omdat wij op zoek waren naar 4 eetkamerstoelen. Onze keus viel uiteindelijk op de stoel Buckingham van €119,00 nu voor € 99,00
Er stonden 4 van deze stoelen in de showroom die we konden kopen maar dan konden ze niet meer retour werd er bij verteld.Omdat je nooit weet of ze thuis wel zullen staan
wilden wij dit niet en vervolgens werd er gekeken of er nog meer op voorraad waren, dit was het geval. We hebben er 4 ingepakt mee naar huis genomen. Zaterdagavond hebben we de stoelen uitgepakt en om de eettafel gezet maar tot onze ontzetting waren er 2 stoelen defect,van 1 stoel was de stof aan het rafelen en van een andere stoel was de poot gescheurd. We hebben alles weer ingepakt en zijn s’maandags met alle 4 de stoelen teruggereden naar de firma MARON.Daaraan gekomen hebben we alle 4 de stoelen uitgeladen en binnen gemeld wat het probleem met de stoelen was. Daar wij geen vertrouwen meer hadden in de kwaliteit van de stoelen en het toch niet helemaal was wat we zochten hebben we gevraagd of de stoelen retour mochten zodat we andere stoelen uit konden zoeken al dan niet met bijbetaling. Door de mevrouw van MARON werd daarop gezegd

“DE STOELEN MOGEN NIET RETOUR U HEEFT ER ZELF VOOR GEKOZEN EN U HEEFT ERVOOR GETEKEND ( dit bleef ze overigens tot vervelends toe herhalen)

Hoezo moet je trouwens tekenen voor iets wat je uit voorraad meeneemt.
Als je op zo’n manier je geld moet verdienen nou SORRY HOOR. Je hebt getekend dus je zit er aan vast volgens de firma MARON maar HALLO het is een voorraad artikel.

De baas werd er even bijgehaald, die man heeft overigens de KLANTVRIENDELIJKHEID van EEN NATTE KRANT. Ook zijn antwoord was ” ze mogen NIET retour.
Hoezo mag iets niet retour als het uit voorraad gekocht wordt, als het nu speciaal voor ons besteld zou zijn dan kan ik dat begrijpen.

De enige oplossing die ons werd aangedragen was “neem er maar 2 mee uit de showroom”

Aangezien we geen andere keus hadden hebben we de 2 showroomstoelen meegenomen.
Nu zijn we € 396 lichter en hebben we stoelen die niet naar onze zin zijn.

Voor ons was het kopen bij de firma MARON TE TERBORG:

EENS MAAR NOOIT MEER

* zeer klant onvriendelijk

Om in Tros Radar termen te blijven

DE FIRMA MARON KRIJGT KRIJGT VAN ONS GEEN KOUDE DOUCHE MAAR EEN IJSKOUDE DOUCHE.

Gewenste oplossing: STOELEN RETOUR EN GELD TERUG.

Stoelen retour en geld terug

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MARON Meubels en Keukens in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door pepernootje15