Klacht: [email protected]

op 20 mei 2020 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht
ordernummer is 4012055120.
15. april 2020. TOTAAL 63,99 EUR
kreeg een email dat de 2 stoelen werden geleverd op 13 mei rond 11,00
ik was thuis reden levering
ik het bedrijf JYSK zo kots beu
de chauffeur nam niet de moeite om naar boven te komen
de stoelen karton stond in voor in hal bij de brieven bussen
dat hadden twee getuigen gezien dat hij het pakket daar had neer gezet
schandalig van die chauffeur
ik zou getekend hebben zij de vervoerder
is totaal gelogen prima levert mij het bewijs dat ik getekend zou hebben voor ontvangst
misschien had de chauffeur stoelen nodig bij hem thuis,
een goede truc van die chauffeur
een ander betaalt, hij levert niet
dus ik heb geen stoelen ontvangen
ik weet niet waar de stoelen zijn heb overal rond gevraagd maar helaas niets
ik ga mijn advocaat bellen voor advies en een zaak opstarten voor mijn 63,99 EUR
moet je zo lang wachten meer als een maand voor levering ?????
dan krijg je nog niets alleen maar koppijn van dat bedrijf Jysk
ik raad het af bij dit bedrijf Jysk nog te kopen
ook vervoer bedrijf is waardeloos pakken niet de moeite aan de deur te leveren
daar zijn twee getuigen van die alles hebben gezien

Gewenste Oplossing:

Geld terug
Ik hoor er niets van

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 25 mei 2020 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marlon,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zien dat uw klacht reeds is opgepakt. Nogmaals onze excuses voor deze ervaring.

Hierbij willen wij u nogmaals bevestigen dat er twee nieuwe stoelen voor u zijn besteld. U ontvangt hiervan een nieuwe TrackTrace code zodra de stoelen ons distributiecentrum verlaten.

Met vriendelijke groet,
Bojin

Alle klachten die gemeld zijn door Jvsk service waardeloos