Klacht: Verkeerde info verkoper

Rianne4-1979 op 01 april 2020 over Marketing Impuls in de categorie Marketingbedrijven

Hallo
Ongeveer 1 a 2 maanden geleden is er bij ons een verkoper van jullie aan onze deur geweest. Het ging om essent heel verhaal nu mooie kans om over te stappen. Maar we waren net over gestapt van budget energie naar NLE. En we wilden geen kosten maken door weer over te stappen hoe aantrekkelijk het ook was. Want daar was door NLE boete van budget energie overgenomen. Maar dat zou geen probleem zijn er zouden geen overstapkosten of boetes zijn, het was geheel kosteloos. We zouden er niks van merken. Op dat vertrouwen zijn we toch overgestapt naar essent waar we altijd eerder tevreden over zijn geweest. Maar helaas we zijn voor de gek gehouden er werd 533,00 euro van onze rekening geïncasseerd. Wij bellen naar essent blijkt toch boetes te zijn. Excuus van Essent en €283,00 wordt van Essent terug gestort op onze rekening en rest ??? Klacht is opgenomen ivm verkeerde inlichting van jullie verkoper.
Nu zijn we zo €250,00 euro kwijt terwijl dat niet zo had moeten zijn want het was ons mondeling toegezegd en we namen aan het ook genoteerd was op zijn tablet.
Vertrouwen is ook gelijk weg.
Hoop op een oplossing
Met vriendelijke groet Rianne van Breugel

Wij zijn tevreden als wij dat bedrag van 250 euro terug gestort krijgen en het recht getrokken wordt.
En dat u de medewerker erop aanspreekt, want het is niet netjes om zo je klanten binnen te krijgen om aan je target te komen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Marketing Impuls over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Rianne4-1979

2 jaren geleden - Wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rianne4-1979