Klacht: verschillende klachten Manpower Zwolle

user-1298662 op 04 november 2017 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Sinds een paar maanden werk ik via uitzendbureau Manpower bij Postnl. Ik en nog vele andere werknemers daar hebben veel klachten die maar niet opgelost blijken te worden.
– niet optijd uitbetalen van loon en dan met voorschotten werken wat niet kan.
– Iedere week weer een verkeerd werkrooster neerzetten met verkeerde werktijden, ondanks dat je netjes je beschikbaarheid hebt doorgegeven.
– Het soms missen van complete gewerkte dagen in je loon.
– een roosterapp wat niet werkt.
– niet met passende oplossingen of antwoorden komen via de mail.
– Ik werk bij Postnl vaste uren dat is daar besloten en ze willen dit niet in het rooster zetten.
– geen enkel nummer om naar te bellen om je af te melden voor je nachtdienst. want na 18:00 zit manpower dicht.

Na continu bellen, mailverkeer en de klachten continu aagegeven te hebben zijn ze nog steeds niet opgelost en ik ondervind daar nog elke dag hinder van. Inmiddels is het al een heel erg lang verhaal geworden.

Ik ben tevreden als ik met iemand hierover serieus in gesprek kan gaan die met duidelijke oplossingen komt voor het probleem. Een samenwerking hoort van beide kanten te komen en momenteel werk ik alles behalve prettig voor Manpower.

Als dit niet word opgelost ben ik bereid hier meer werk van te gaan maken.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manpower over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 20 november 2017 om 11:50 geantwoord

Beste Marloes,

Ik heb vernomen dat de Manpower vestiging waarvoor jij werkzaam bent inmiddels contact heeft opgenomen en dat alles met jou is doorgenomen en besproken.

Mij is ook doorgegeven dat alles nu helder is en de bovenstaande klachten nu zijn opgelost en gesloten mogen worden.

Uiteraard als dit niet het geval is en/of wij nog iets voor je kunnen doen dan horen wij dat natuurlijk graag!

Maarten
Customer Care Representative

Alle klachten die gemeld zijn door