Mijn Klacht:
Inmiddels is mijn kookpunt wel bereikt met Manpower. Dat de organisatie aan alle kanten rammelt en de medewerkers elkaar de hand boven het hoofd houden, wist ik al, maar dat Manpower inmiddels over lijken gaat, gaat mij echt te ver.
Verdrietig, boos maar vooral erg gekwetst door Manpower leg ik nu een directieklacht neer.
Ik meldde op 20 november 2017 een klacht en ging er vanuit dat deze was opgelost door Shara Smit-Lucassen. Helaas niet dus.
Op 1 december 2017 moest ik mijn inkomsten over de maand november 2017 doorgeven aan het UWV.
Tot mijn verbazing krijg ik de melding dat Manpower voor het gemak in november 2017 het inkomen van oktober 2017 heeft doorgegeven. Hetgeen dus niet klopt!
Dit heeft als resultaat dat ik deze zelf heb moeten corrigeren met als gevolg dat ik nu netto € 100,00 minder aanvulling WW heb gekregen dan waar ik recht op heb. Dit alleen maar omdat Manpower doet waar ze zelf zin in hebben en ze het totaal niet interesseert wat de gevolgen zijn voor haar (ex-)medewerkers. Na gebeld te hebben met het UWV blijkt dit inderdaad te kloppen. Door fouten van Manpower ben ik nu de dupe.
Bedankt manpower! Nu roeren jullie ook al in MIJN portemonnee?
Dan komt er vandaag per post een pakketje chocolade. Na enig speurwerk, omdat de afzender ontbreekt, heb ik een app en een foto gestuurd aan Shara Smit-Lucassen met de vraag of de chocolade van Manpower afkomstig is, en dit blijkt te kloppen.
De tekst : excuses voor het ongemak raakt kant nog wal, sterker nog, het wekt alleen maar irritatie op en luisteren naar dit soort signalen zal Manpower niet doen is mijn indruk.
Ik heb letterlijk geappt aan Shara Smit-Lucassen: “Hallo, Komt deze doos chocolade bij jullie vandaan? Groet, ***”
Als antwoord kreeg ik van Shara Smit-Lucassen: “Ja Inderdaad! Zat er geen briefje bij?”
Ik antwoordde “Dacht ik al. Zat geen briefje bij en is ook zeker niet gewaardeerd. Ook de laatste betaling is weer fout gegaan, het is Manpower weer gelukt om onjuiste informatie aan het UWV door te geven. Ik was al klaar met Manpower en nu helemaal. De chocolade stuur ik terug omdat de excuses naar mijn mening niet gemeend zijn”.
Daarna zie ik dat de apps gelezen zijn, maar totaal geen reactie van Shara, wat ik ook al niet verwachtte. Typisch Manpower: Als het lastig begint te worden, staakt de communicatie en krijg je geen reactie/antwoorden meer.
Om deze klacht echt en ook voor altijd op te lossen, stel ik voor dat Manpower mij de € 100,- die ik nu tekort kom in VVV-bonnen uitbetaald en mij voorziet van een antwoordnummer waar de chocolade naar retour gestuurd kan worden.
Bovenstaande had ik al eerder gemaild naar Manpower en vanuit het niets ben ik gebeld door de leidinggevende van Shara Smit-Lucassen op 20 december 2017 om 09:18
Ik geef aan dat ik aan het werk ben en geen tijd om in gesprek te gaan.
Deze dame vertelde mijn dat ze diezelfde week nog zou terugbellen of zou mailen voor een belafspraak, Geen van beiden, weer een loze belofte van Manpower.
Gewenste Oplossing:
De € 100.00 in kadobonnen vergoeden welke ze mij afhandig hebben gemaakt.
Ik neem geen genoegen dat dit "net een paar dagen te laat is uitbetaald" door hun toedoen. Door de handelswijze van Manpower ben ik in de problemen gekomen. Wanneer Manpower bij uitdiensttreding alle reserveringen had uitbetaald, was er niets aan de hand geweest...
