Klacht: Uitbetaling

Maurice Gorissen op 14 mei 2018 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Momenteel krijg ik wekelijks uitbetaald. Ik heb in week 16 aan Manpower gevraagd om tot uitbetaling over te gaan van al mijn reserveringen. Volgens het loonbriefje van week 16, hebben zij dit inderdaad uitbetaald. Alleen kreeg ik de maandag erna te horen dat mijn verlofuren niet uitbetaald mocht worden. Hierop hebben ze aan het UWV en belastingdienst wel doorgegeven dat ze alles uitbetaald hadden. Hierdoor heb ik van het UWV mijn maandelijkse bijbetaling van ongeveer € 675,- bruto niet ontvangen omdat het UWV aangeeft dat ik in de maand april voldoende salaris heb mogen ontvangen van Manpower ( ik krijg normaal maandelijks een bijbetaling van het UWV gedurende 24 maanden omdat ik bij mijn vorige werkgever een behoorlijk hoger salaris had ). Manpower wil dit pas corrigeren bij de loonafrekening van eind mei waardoor ik de bijbetaling van de maand april pas in de maand juni krijg. Hierdoor zit ik nu in de financiële problemen, maar dat deert hen schijnbaar niet. Daarnaast hebben ze ook nog mijn wekelijkse betaling omgezet naar vierwekelijks waardoor ik het nu helemaal niet meer red. Ik heb hier al gedurende twee weken contact over met Manpower, maar wordt van het kastje naar de de muur gestuurd.
Het punt is ook nog dat ik in de functie zit van teamleadshiftlead waardoor ik ook nog eens contactpersoon ben voor Manpower bij het bedrijf waar ik momenteel voor Manpower werk i.v.m. het aannemen van personeel, urenregistratie van de uitzendkrachten van Manpower etc.

Als Manpower dit zo snel mogelijk oplost en mijn uitbetaling op wekelijks laat staan.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manpower over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 16 mei 2018 om 14:42 geantwoord

Beste Maurice,

Zeer vervelend dat het een en ander niet geheel naar tevredenheid verloopt. Uiteraard willen we graag dit alles uitzoeken en kijken hoe we dit eventueel kunnen oplossen.

Ik heb deze klacht goed ontvangen en nu ook direct de klacht in gang gezet.

Binnen twee werkdagen neemt de juiste persoon van Manpower contact op met jou!

Manpower Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door