Klacht: onrespectvolle behandeling

evyds op 16 december 2017 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

woensdag 13/12 ging ik samen met mijn echtgenoot langs in het manpower kantoor te Oudenaarde ivm een vacature die hij online zag.. de dame die ons dan behandelde (ik weet haar naam niet) was vriendelijk en deelde hem mee dat er een andere job open staat waar hij eventueel vrijdag en zaterdag al zou kunnen starten.. na het gesprek beloofde ze hem dat ze zeker morgen (donderdag 14/12) in de voormiddag hem zou laten weten of hij effectief kan starten of niet. De donderdag zelf kreeg mijn man geen antwoord dus besloot hij zelf even naar het kantoor te bellen. Zijn nederlands is niet perfect (moedertaal engels) maar hij doet zijn best. De persoon die de telefoon opnam (Thalia D.) begon hem gewoon vierkantig uit te lachen toen hij zijn eerste zin uitsprak.. ze plaatste hem zelfs even op hold om te kunnen verder lachen.. heel onrespectvol! Uiteindelijk later schakelde ze hem zonder verwittigen door naar iemand die plots in het Frans begon, waarop hij aangaf dat hij geen Frans spreekt en zij terug de telefoon opnam, haar lach duidelijk inhoudend! Toen we later die dag (rond 16u) naar het kantoor zelf gingen, om het contract te gaan tekenen (jawel, ze zochten inderdaad nog dringend mensen hoewel ze hem niet zelf hebben gebeld) gaf ze eerst aan dat ze lachte omdat \\\”hij zo vriendelijk was\\\”.. bizarre uitleg.. nadat haar collega\\\’s haar te hulp schieten veranderen ze de verklaring naar het feit dat Thalia altijd graag lacht in het kantoor en dat ze helemaal niet met hem aan het lachen was. In ieder geval zou ik niemand dit interimkantoor aanraden, waar men gewoonweg iemand uitlacht die zijn best doet om nederlands te spreken aan de telefoon voor een simpele domme job waar zij zelf de moeite niet deden om hem voor op te bellen.Hij heeft uiteindelijk aangegeven dat hij de job niet zal aannemen, waar men dan nog eens snedig op ging antwoorden: \\\”dan kan je wel helemaal niet meer voor ons werken\\\”. Zeer onprofessioneel! Lach dan op z\\\’n minst met de mensen achter hun rug en erken je stommiteiten ipv het te doen lijken op een misinterpretatie van ons uit.. ik luisterde mee met het telefoongesprek (op speaker), hij werd overduidelijk uitgelachen! Own up to it

Als de persoon in kwestie (Thalia D.) op haar gedrag wordt aangesproken van hoger af!

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manpower over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

Bericht van Manpower

6 jaren geleden - Hoi Evy, Bedankt voor jouw mailtje. Jammer dat je zo'n nare ervaring opliep in het kantoor van Oudenaarde. Zoals net telefonisch besproken ben je op een Nederlandse site terechtgekomen. Jouw klacht is voor Manpower België. Ik heb de info reeds doorgezet naar onze collega's in België. Ook de manager van het desbetreffende kantoor is ondertussen reeds op de hoogte. Met vriendelijke groeten, Stephanie

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 03 januari 2018 om 08:53 geantwoord

Deze klacht werd opgenomen door onze Belgische collega's en Evy werd persoonlijk gecontacteerd.
De klacht werd afgehandeld vanuit het kantoor van Oudenaarde en excuses werden aangeboden.
Manpower nam dit zeer serieus en ondernam de nodige maatregelen zodat dit niet meer zal gebeuren.
Indien er verder nog vragen zijn contacteer ons gerust via [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door