Klacht: Onjuist behandeld door medewerker Manpower Tilburg.

S. Schilder op 04 februari 2018 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Ik ben werkzaam geweest via Manpower Tilburg bij bedrijf Bosch Transmission Technology. Manpower zit daar intern. Ik ben daar onjuist behandeld inzake mijn keuze om een andere baan aan te nemen.
Mijn volledige klacht is als bijlage toegevoegd.

Als persoon wordt aangesproken op zijn onprofessionele gedrag.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manpower over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 22 februari 2018 om 10:52 geantwoord

Goedemorgen meneer Schilder,

zoals ik zie hebben wij uw klacht al eerder behandeld, via de klachtenprocedure van Manpower.
De klacht is inmiddels besproken met jou en intern met de betrokken collega, en gesloten vanaf onze kant.

Indien je hier nog vragen/ opmerkingen over hebt vragen wij je om contact op te nemen via de reguliere weg (mail, telefoon van Manpower).

Fijne dag vandaag.

Team Manpower CARE

S. Schilder

Heeft op 25 februari 2018 om 10:21 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Manpower geeft in haar reactie aan dat zij contact met mij hebben opgenomen, en hebben besproken. Echter hebben ze dat helemaal niet gedaan, niet via de mail of telefonisch.

Bericht van Manpower

6 jaren geleden - Goedemorgen meneer Schilder, bedankt voor uw reactie. Dit is de feedback welke ik gelezen heb in ons klachtendocument, indien dat niet de juiste informatie is bied ik mijn excuses hiervoor aan. Ik zal u op de hoogte stellen van de status van de klacht en wat hieraan gedaan is, via de mail. Fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Team Manpower CARE

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Geachte mevrouw/meneer van Manpower Care. Dank voor uw reactie, u geeft aan de betreffende informatie inzake de afhandeling van mijn klacht via de mail naar mij te sturen. Bij deze alvast bedankt voor deze informatie, voor mij is de klacht op deze manier afgehandeld en mocht er aanvulling nodig zijn van mijn kant neem ik rechtstreeks met u contact op. Dank voor het in behandeling nemen en afhandelen van mijn klacht. Hartelijke Groet, Sander Schilder

Alle klachten die gemeld zijn door