Klacht: Nog steeds niet alle te kort uren uitbetaald en nu ontslagen en ziekmelding niet geregistreerd door manpower

Naheed Malik op 20 januari 2019 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Ik heb al meerdere klachten ingediend (zowel intern als extern) maar ik krijg steeds een deel van mijn tekorte uren uitbetaald en daarna houden ze weer op met antwoorden op mijn berichten. De manager van vestiging Haarlem (Maarten Leijdekker) handelt niet proffesioneel,en probeert onder zijn taken uit te komen. Hij neemt mij klacht dan ook niet serieus en schuift de schuld in de schoenen van iedereen die hij maar kan verzinnen, maar accepteert zijn eigen fout en die van zijn personeel niet. Laatst heeft hij mij nog beschuldigd van dat ik veel loon probeer te krijgen, terwijl ik alleen het geld opeis waarvoor ik hesor nu niet meer bij postnl mijn gewerkte uren verfieeeren (onzin lijkt mij dat). Hij probeert te onderhandelen en besluit uit zichzelf dat het probleem is opgelost terwijl ik nog steeds nog niet alles van mijn gewerkte uren heb ontvangen. De foute uitbetaling was stelselmatig en niet een fout van één keer. Toch accepteren ze hun fout niet.

Nu hebben ze vervolgens mijn contract niet verlengd, terwijl ze nog steeds opzoek zijn naar nieuwe mensen en ik mijn werk altijd goed heb gedaan. Ik ben door een ongeval niet in staat geweest om vanaf 7 januari te werken, en zij hebben mij niet eens ziekgemeld, terwijl ik aan heb gegeven dat mijn voet ernstig verbrand is. Zij hebben mij op verlof gezet met de reden dat ik anders geen contract verlenning kan krijgen en hebben vervolgens niet eens mijn contract verlengd. De ziekte begeleiding van robidus is van deze situatie op de hoogte. In tussen tijd is Manpower van Acture naar robidus overgestapt en heeft mij niet eens hiervan op de hoogte gesteld.

Deze hele vestiging is een rommeltje, Iedereen doet maar wat ze willen, claimen functies die ze niet hebben en worden door niemand gecontroleerd.

Ik wil dat mijn klacht niet wordt behandeld door Maarten Leijdekker, maar iemand die wel proffesioneel is en kan reflecteren naar de handeling van zijn personeel. Ik wil dat mijn klacht hoger op wordt neergelegd omdat ik met de vestigingsmanager er niet uit komt.

Ik wil al het geld waarvoor ik gewerkt heb en dat mijn ziekmelding juist geregistreerd wordt.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manpower over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door