Klacht: Loon

Serhat038 op 06 januari 2018 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin december 2017 ben ik begonnen met het werken in PostNL sorteercentrum.
Bij het sollicitatiegesprek hebben we afgesproken dat ik wekelijks betaald zou krijgen, alleen zijn we nu een maand verder en heb ik tot heden niks ontvangen.

Elke week heb ik contact opgenomen met het hoofdkantoor van Manpower waarvan ze 9/10 niet bereikbaar zijn, en beloofden zij mij de gewerkte uren uit te betalen binnen 1/2 dag(en).

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag (indien mogelijk) hierover met de directeur of de persoon die hierover gaat er over spreken.
Ook zou ik graag na 1 maand tijd mijn loon willen ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manpower over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 08 januari 2018 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Serhat,

Zeer vervelend dat dit zich nu voordoet. Ik wil graag voor je uitzoeken wat er is gebeurd en waarom dit is fout gegaan. Uiteraard gaan we dit ook voor je oplossen.

Ik heb deze klacht doorgezet naar de juiste personen binnen Manpower. Zij zullen dus zo snel mogelijk in actie komen om dit alles netjes en naar tevredenheid voor jou op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Maarten
Customer Care Representative
Manpower

Alle klachten die gemeld zijn door