Klacht: Laksheid

Yvette050873 op 11 december 2017 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Ik was in dienst van Tempo Team Goes gedurende het laatste half jaar. Ineens kreeg ik te horen dat het bedrijf waar ik aan uit was gezonden niet tevreden was over mij. Ik heb direct contact gezocht met mijn contactpersoon, die was die dag vrij en ik heb het hele verhaal aan een collega uitgelegd, en zij zou het neerleggen bij mijn contactpersoon die de volgende dag mij zo u bellen. Ik heb zelf 3x de voicemail ingesproken, niets vernomen. Op de laatste werkdag heb ik een klacht uitgezet naar Manpower. Van de klachtenafdeling binnen 2 werkdagen een reactie terug. Uiteindelijk heeft ze me 1x terug gebeld maar was ik te laat met opnemen.

Afgelopen woensdag werd mn loon gestort behalve vakantiegeld etc. Waren ze vergeten door te geven en nu helaas moet ik op het restant wachten tot in de 1ste week van januari en dat in de duurste maand vh jaar. Dus hoe ik nu alles kan bekostigen geen idee en hun ook niet. Dus bedankt Manpower!!!!!

Als ze mijn restant alsnog nu voldoen. Het is voor hun 1 druk op de knop!!!

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manpower over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

Bericht van Manpower

6 jaren geleden - Beste Yvette, Wij hebben uw klacht goed ontvangen en doorgezet naar de verantwoordelijke van de vestiging. Zij zullen u snel contacteren. Alvast onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij begrijpen dat dit rond de kerstperiode zeer ongelegen komt en hopen dat u samen met de vestiging snel tot een oplossing komt. Indien u verder nog vragen heeft aarzel niet ons te contacteren via [email protected] Met vriendelijke groeten, Stephanie Medewerker Care Team

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 03 januari 2018 om 08:59 geantwoord

Yvette050873

Heeft op 04 januari 2018 om 12:27 geantwoord

Goedemiddag,
Er is inderdaad een voorschot gestort zonder enige mededeling. En meerdere malen contact gezocht? Nou nee hoor ik heb 1 gemiste oproep op 14 december gehad en dat was het.

Maar goed ik zie dat de rest vandaag is gestort dus ik zou zeggen laat maar om nog enig contact te zoeken met me, als het er zo aan toe gaat in jullie organisatie!!

Met vriendelijke groeten,
Yvette van Gaans

Bericht van Manpower

6 jaren geleden - Goedemiddag Yvette, Zoals ik binnen ons systeem kan zien is er wel een mail verzonden aan jou. Hierin stond de mededeling dat het voorschot de volgende dag voor 16.00 uur op je rekening zou staan. Daarnaast is er op 14/12 gebeld op het, bij ons bekende, huisnummer en mobiele nummer. Er is een voicemail bericht achtergelaten, met contact gegevens waarop je had kunnen terugbellen. Je geeft nu aan geen contact meer te wensen, echter kunnen wij de klacht niet sluiten aangezien je de oplossing afwijst welke wij hier beschrijven. Ik hoor daarom graag van je wat wij nog voor je kunnen betekeken om de klacht naar tevredenheid te sluiten. Met vriendelijke groet, Kim Manpower CARE team

Alle klachten die gemeld zijn door