Klacht: Incompetente medewerkers

Michael Aken, van op 19 augustus 2021 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Van 19 augustus 2019 was ik in dienst bij Manpower tot en met 13 juni 2021.
Ik ben welgeteld 2 keer ziek geweest. 1 keer 1 dag waardoor ik door een ‘wachtdag’ geen salaris/ziektegeld heb ontvangen en de tweede keer meerdere dagen.

De tweede keer had ik me op een zaterdag voor 09:00 ziek gemeld, volgens hun procedure per e-mail. Maar omdat ik niet op de eerst volgende doordeweekse dag had gebeld voor 09:00 (een dinsdag in dit geval omdat maandag een feestdag betrof) maar een paar uur later op diezelfde dag. Weigerde J mijn ziekmelding in behandeling te nemen. Waardoor ik ook geen salaris/ziektegeld kreeg.

Vanaf dat moment begonnen de problemen. Ik werd door J en D onder druk gezet om weer aan het werk te gaan door allerlei officiële waarschuwingsbrieven te verzenden aan mij die nergens op gebaseerd waren. Ik werd door deze twee personen vreselijk onvriendelijk en respectloos te woord gestaan, er werd mij constant gevraagd waarom ik ziek was terwijl ik meerdere malen aangaf hier geen antwoord op te willen geven inhoudelijk ivm privacy.

Toen ik uiteindelijk wel mijn salaris ontving werd deze heel toevallig weken niet of veel te laat uitbetaalt. Ik heb ik totaal 3 keer een loonvordering moeten opsturen en een officiële klacht. Hier wordt dan niet op gereageerd en als ik belde werd hier laconiek over gedaan, ow heb je weeeer je salaris niet gekregen? Toevallig hè 🙂

Natuurlijk hebben ze uiteindelijk mijn contract niet verlengd terwijl er voor dit incident nooit problemen waren en de opdrachtgevers tevreden waren over mij. Daarbij weigeren ze mij een eindafrekening te doen toekomen en mij een transitie vergoeding uit te betalen.

Als ik hier om verzoek wordt ik volledig genegeerd. Het is nu zover dat ik een advocaat in de arm heb moeten nemen.

We hebben het hier over een bedrijf die niets anders kan dan profiteren van uitzendkrachten. Daarbij zijn er medewerkers werkzaam bij dit bedrijf die een persoonlijke vendetta tegen je kunnen krijgen en dan alles in hun macht doen om je tegen te werken.

Excuses van J en D. Uitbetaling transitievergoeding en intrekking officiële waarschuwingen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 01 november 2021 om 10:26 geantwoord

Michael Aken, van

Heeft op 08 juni 2024 om 13:56 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Klacht is nooit opgelost. Dat is de zoveelste leugen van Manpower Amsterdam. Manpower Amsterdam is niet te vertrouwen. Als ik geen advocaat had ingeschakeld hadden ze de transitievergoeding nooit uitbetaald, iets wat ze wettelijk verplicht zijn te doen. Crimineel gewoon, misbruik van machtspositie.

Je moet je voorstellen dat ze bereid zijn voor €100 je hele leven te ontwrichten en je op kosten te jagen.

Het zijn criminelen die over de rug van mensen geld willen verdienen. Je wordt geeneens gezien als een mens terwijl hun hele business mensen betreft.

Alle klachten die gemeld zijn door Arthurmoreno