Klacht: Gewerkte uren manpower

Rishma poeran op 10 juni 2022 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Ook ik werk voor postnl via Manpower. Meerdere klachten ingediend en ze blijven erop dat ik goed uitbetaald ben. Ik word niet serieus genomen, afspraken worden niet nagekomen. Ik kan met niemand in contact komen die mij verder kan helpen en dan ook echt met mij samen naar mijn uren kijkt.

Ik wil graag dat mijn uren gewoon netjes uitbetaald worden. Zoals elke mens dit zou willen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manpower over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 10 juni 2022 om 16:16 geantwoord

Beste Rishma,

Bedankt voor je bericht.

Het spijt ons dat je deze ervaring hebt opgedaan met Manpower. Hierbij willen wij bevestigen dat jouw klacht correct is ontvangen en dat wij deze uiteraard serieus in behandeling nemen.

Wij gaan ons uiterste best doen om de ontstane situatie uit te zoeken en zullen jou hiervan op de hoogte brengen.

Deze klacht wordt ook geregistreerd in ons systeem, waarin we rapportages maken voor onder andere de directie. Elke klacht, vraag of suggestie zien wij als een positieve kans om onze systemen en/of werkwijze te optimaliseren.

Manpower zet zich altijd maximaal in voor een goede kandidaat- en klantbeleving. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.

Vriendelijke groet,

Manpower
T: 31 (0) 88 2828128
[email protected]
www.manpower.nl
Bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 - 18.00

Alle klachten die gemeld zijn door Rishma poeran