Klacht: Discriminatie en Ongeregelde asociaal gedrag

mga op 04 juli 2012 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onbeschofte mensen bij de Manpower in Apeldoorn! Twee weken terug ben ik langs geweest voor productiewerk met een vriendin. We zouden een rondleiding krijgen wanneer ze nog meer mensen hadden. Ze vroegen ons of wij nog mensen kenden die wouden werken. Ze hadden er 12 nodig. Wij hebben nog 3 mensen aangemeld. We zouden vandaag een rondleiding krijgen. Twee dagen terug werden we gebeld dat het niet door ging omdat ze toch niet genoeg mensen hadden. Gister werden we weer gebeld dat het wel doorging. Vandaag worden we op het laatste minuut gebeld dat het niet doorging. Maar we stonden al voor de manpower. Ze zeiden dat ze teveel mensen hadden en wij geen rondleiding krijgen!! Dit is echt onbeschoft. En de mensen die wel een rondleiding kregen waren allemaal van nederlandse afkomst. Alleen wij waren van buitenlandse afkomst. Dit is gewoon discriminatie! We hebben niet eens uitleg gekregen waarom wij niet mee mochten met de rondleiding!! Wij waren de eerste die hebben aangemeld!! Onbeschofte mensen en ook nog een leugenaar genaamd Mariella. Een van ons werd gebeld en zei had gezegd dat de machines kapot waren en dat het daarom niet doorging!! Dit is zo asociaal ik ga hier zeker achteraan! 

Gewenste Oplossing:

De mensen van Manpower moeten niet discrimineren! Wij willen ook werken. Ze moeten eerlijk doen! En die Mariella moet haar excuses aanbieden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 28 november 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mga,

We sluiten onderstaande klacht op Klacht.nl, aangezien deze gedateerd is en waarschijnlijk al opgelost is via aan ander kanaal.

Mocht het toch niet het geval zijn, dan kan je deze natuurlijk altijd opnieuw plaatsen. Wij behandelen je klacht dan als een nieuw binnengekomen klacht en bieden je spoedig een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Maarten
Customer Care Representative
Manpower

www.manpower.nl
[email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door