Klacht: Mannelijke personal trainer

op 04 juni 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hierbij wil ik graag een klacht indienen over de mannelijke personal trainer in Basic fit ladies in Den Haag. Ik voel me heel ongemakkelijk wanneer hij in de sportschool is. Ik vind het niet kunnen dat er mannelijke collega’s werken. Het is toch LADIES ONLY!???

Ik ben tevreden als er vrouwelijke personal trainers zijn. Heel veel meisjes voelen zich ongemakkelijk omdat de mannelijke collega's heel erg staren naar de meiden in de sportschool. Ik vind dit echt absurd!!! Ik hoop dat deze klacht in behandeling wordt genomen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 04 juni 2021 om 07:48 geantwoord

Beste Samira,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij enorm!

Wat vervelend om te vernemen dat je je ongemakkelijk valt in onze club. Het is uiteraard niet onze intentie om je dit gevoel te geven.

Het concept Ladies Only houdt in dat de club alleen toegankelijk is voor vrouwelijke leden. Omdat de club alleen toegankelijk is voor vrouwelijke leden, zijn de medewerkers (voornamelijk) vrouwen. Dit kan echter niet altijd gewaarborgd worden. Het kan zijn dat een medewerker en/of personal trainer mannelijk is.

Ik heb jouw feedback betreft het gedrag van de mannelijke personal trainers, direct doorgestuurd naar de juiste personen binnen de organisatie, om dit onder de aandacht te brengen. De verantwoordelijke van de betreffende club zal dit verder oppakken.

Oprechte excuses voor het ongemak!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Team Social Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Samira76