Klacht: Mandemakers eens maar nooit meer!!!!

op 06 mei 2015 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

In het najaar 2014 een keuken bij Mandemakers in Kaatsheuvel uitgezocht en besteld. Enige tijd later hebben wij een orderbevestiging en installatietekening ontvangen, waarop door Mandemakers aangegeven wordt de inhoud goed door te lezen en bij afwijkingen binnen 8 dagen te reageren. Tijdens het doornemen van de documenten bleek de inhoud op meerder punten af te wijken van hetgeen er besteld was (w.o. dikte werkblad) en waren er cruciale zaken, zoals een aansluitpunt voor de verlichting vergeten. Dus hoe zorgvuldig gaat de firma Mandemakers zelf met dit soort belangrijke informatie om?
Vervolgens is de keuken in week 12 2015 geplaatst. Over de monteurs niets dan lof. Prima werk verricht!
Als afwerking van de keuken hebben wij voor glazen achterwand gekozen. Deze is gelijk besteld met de keuken, maar om de juiste maat te bepalen zou de wand na plaatsing van de keuken alsnog ingemeten moeten worden. Vanwege het feit dat we niets te horen kregen over het inmeten, hebben we dan zelf maar weer contact opgenomen met Mandemakers. Na 2 weken kwam er dan eindelijk iemand langs om in te meten. Daarbij werd gezegd dat de achterwand na circa 3 weken geleverd zou worden. Na 4 weken niets gehoord te hebben, weer maar contact gezocht met o.a. de serviceafdeling !!! van de firma Mandemakers. Uiteindelijk bleek het document met de maatgegevens zoek te zijn geweest? In de afgelopen weken heb ik zelf 4 x contact opgenomen en na lang aandringen ook al 4 maal de belofte gekregen, dat men uit zou zoeken wanneer e.e.a. geleverd zou worden en zou daarover ook teruggebeld worden. Echter tot op de dag van vandaag ( 6 mei) nog steeds niets gehoord. Voor ons geldt Mandemakers eens maar nooit meer!!!!

Vervolg: 7 mei 2015
Vanmorgen om 11.18 uur gebeld door Jordi van Mandemakers service. Helaas was ik vanwege werkzaamheden niet in de gelegenheid om de telefoon te beantwoorden. Daarom werd mij, geheel in stijl van Mandemakers, verzocht om zelf maar weer contact op te nemen met Mandemakers Service.

Later op de middag een mail van mevrouw Den Ridder van Mandemakers ontvangen dat men vandaag meerdere malen geprobeerd heeft om mij te bereiken en is in de mail aangegeven dat men graag met mij in contact zou komen. In de mail ontbreekt echter een telefoonnummer!
Omstreeks 16.02 uur via de mail gereageerd dat ik binnen 10 minuten telefonisch bereikbaar zou zijn. Helaas heeft niemand contact opgenomen.
Ik heb voor alle zekerheid telefoon gecontroleerd, maar heb geen gemiste oproepen of ingesproken berichten ontvangen.

Mandemakers zal met een heel genereus aanbod moeten komen om de stress en ontevredenheid die het bedrijf, met uitzondering van de monteurs, bij mij en mijn vrouw hebben veroorzaakt.

Bij binnenkomst kan het bij Mandemakers niet op! Kopje koffie, stukje gebak, kopje soep drankje en ga zo maar door! Maar als de koop eenmaal gesloten is en er zijn problemen dan zijn ze niet thuis! Echt niet normaal hoe onzorgvuldig en klantonvriendelijk er met je om wordt gegaan.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

4 jaren geleden - Beste meneer Hofkens,Dank u wel voor het melden van uw klacht. Vervelend te vernemen dat het een en ander verkeerd is verlopen. Excuses hiervoor. Inmiddels heeft mijn collega contact met u opgenomen en de situatie met u besproken. Mocht u nog vragen hebben verneem ik dat graag!Met vriendelijke groet, Lonneke - Webcare Mandemakers Keukens

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 09 juni 2015 om 08:29 geantwoord

Inmiddels is er contact geweest en is er een tegemoetkoming aangeboden betreft de geleden ongemakken.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Hofkens