Klacht: Manager (X) en personeel fit4free Osdorp weigert de airco temperatuur op te schroeven na een klacht van mijn moeder (72 jaar), een hartpatient en andere sporters

op 26 mei 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Manager (X) en personeel fit4free Osdorp weigert de airco temperatuur op te schroeven na een klacht van mijn moeder, een hartpatient (72 jaar) en andere jongere sporters . De airco units staan ingesteld op 20 graden, maar de lucht die ze uitstoten hebben een temperatuur van tussen de 0 en 5 graden.

Sporters lopen te hoesten, personeel draagt een trainingspakjas, hebben weinig begrip (onder druk van manager X) voor sporters…

Het lucht in de sportschool is kouder dan buiten in de winter, sporters zweten en krijgen een vriestocht over zich heen, worden ziek.

Mijn moeder heeft een hartinfarct in januari 2017 gehad, een beetje cardio kon geen kwaad dacht ik, totdat zij sinds ze lid is maanden lang loopt te hoesten. Hoesten voor een hartpatient is gevaarlijk, kan een hartinfarct triggeren. Ze klaagt bij het personeel dat het koud is of de airco zachter kon. Als antwoord krijgt zij “het valt wel mee” en de medewerker loopt weg.

Ik heb meermaals een klacht ingediend bij manager X, die heeft er helaas weinig begrip voor. Vind ik vreemd want bij de concurrent hebben ze dat wel.

Temperatuur moet omhoog

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 26 mei 2017 om 13:20 geantwoord

Bedankt voor je bericht, David! We begrijpen dat het voor je moeder en haar gezondheid belangrijk is om in een veilige omgeving te sporten. We willen dit verder oppakken door deze klacht te bespreken met de medewerkers van club Osdorp. Is dit een goed idee? :) We horen het graag!

Alle klachten die gemeld zijn door zorro2017