Klacht: Manager restaurant onbeschoft (hotel Zevenbergen)

op 01 augustus 2016 over Golden Tulip in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het eten werd me gevraagd of het gesmaakt had.Hierop heb ik mijn mening gegeven. Naar mijn inziens had de kok divers materiaal uit een pot of zakje verbruikt (het stukje vlees was goed) na diverse keren door Van Oord naar dit Hotel te zijn gestuurd. Heb ik dus een aardig beeld van dit restaurant, Ik ben dus wereldwijd bekend met hotels.
Hierop mijn reactie en aanbevelingen is de manager heel erg kwaad op me afgelopen en me voor alles uitgemaakt.

Gewenste Oplossing:

Het beste kunt u een mol naar dit restaurant sturen,het eten is onder de maat, de bedrijfsvoering slaat echt alles en kost het bedrijf zeker klanten.
De klanten wensen neem ik zeker aan,
om niet afgeblaft te worden.

Note; het hotel is netjes en het personeel zeer aangenaam,helaas met het warme weer niet iedere kamer met airco voorzien.

Alle klachten die gemeld zijn door RJ van Hemmen