Klacht: Manager liet ons niet door gaan omdat we zogenaamd 1min laat waren terwijl we nog 4min hadden

op 05 juni 2016 over PATHE in de categorie Bioscopen & Theaters

Hallo,

Gisteren op zaterdag 4juni 2016 zijn twee vrienden en ik niet binnen gelaten omdat ee gezegt werd de film begon…. Maar we hadden nog precies 4 min en we waren daar 20:40 en dan heb je nog 15min reclame…. En we waren daar bij de kaarten controle 20:51. Dit is heel respectloos gewoon geen woorden voor eerste keer in me leven meegemaakt ik wil nooit meer naar de munt gaan omdat hoe die manager het deed was gewoon niet normaal wij betalen zijn salaris en voor meerde collega’s die daar werken voor de Pathé.

Dit kan gewoon echt niet. Als ik zijn naam had dan had ik zeker zijn naam er bij gezet. Alleen wat ik weet hij draag een bril tussen de 40-50 jaar oud en had gisteren op zaterdag 4juni 2016 de leiding over pathe (de munt) in Amsterdam de leiding en het ging om de film Warcraft THE begin.

We waren niet de enig die niet binnen mochten er waren meerderen die niet binnen mochten dus dat was echt niet normaal.

Hoop dat deze zaak serieus genomen word! Dank u wel

Ben helemaal niet te vreden er over. Hoe een bedrijf als dat zulke mensen aanneemt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PATHE

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PATHE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Soufyan23