Klacht: Malaga taupe doek

op 17 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Hoi,

Ik heb een partytent gekocht bij Blokker. Daar zit een Malaga tentdoek kleur Taupe op. Ik heb een extra nieuw doek gekocht, maar helaas vallen er nu spontaan gaten in.
Ik wil graag een nieuwe bestellen, maar tot mijn grote verbazing kan je deze niet meer bestellen bij Blokker!!!!!!.

Wat nu !!!

Zit ik met een halve party tent???

Groet,

André

Hoi,

Wanneer hier een oplossing voor komt en de party tent weer kan gebruiken?

Raar toch dat er gaten in vallen???

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 18 juli 2016 om 11:20 geantwoord

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend dat er gaten in het dakdoek van uw Malaga Partytent zijn gekomen. Helaas is dit dakdoek tot onze grote spijt inderdaad niet meer te bestellen. Ze worden door de leverancier niet meer gemaakt.
Wanneer het dakdoek nog binnen de gestelde garantieperiode valt dan raad ik u aan om foto's van het doek + een kopie van uw aankoopbewijs te mailen naar tuinmeubelen@blokker.nl. Op deze manier kunnen wij uw garantieverzoek het beste in behandeling nemen. Aan de hand van de gevraagde gegevens zal er worden gekeken wat er voor u mogelijk is.

Saskia
Blokker Webcare