Klacht: Malaga dakdoek

op 06 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb een paviljoen bij jullie gekocht,nou is het dakdoek stuk en kan ik hem bij jullie niet meer,nu kan ik dus gewoon mijn paviljoen weg doen,ik snap dat jullie niet alles in jullie assortiment kunnen hebben maar dit product kunnen jullie toch wel online blijven verkopen.
Ik koop dit soort dingen nooit meer bij jullie!!!!!

Als jullie voor mij het grijze doek kunnen leveren en ik mijn paviljoen niet bij het grofvuil hoef te zetten.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 17 juni 2016 om 10:22 geantwoord

Beste mevrouw Hobson,

Ik vind het zeer spijtig om te moeten vernemen dat het tentdoek kapot is. Helaas zijn er leveringsproblemen ontstaan met de Malaga tentdoek. Wij weten wel dat er nog 60 stuks in de maak is maar wanneer deze uitgeleverd worden weten wij helaas niet. Graag zou ik u een andere oplossing willen aanbieden omdat die nog wel onder garantie valt. Misschien kunt u even een kijkje nemen op onze website voor een andere partytent?

In afwachting van uw reactie.

Romy
Blokker webcare

Reactie van de melder van de klacht Bulldogcaine1

9 maanden geleden - Hallo Romy, houdt dit in dat ik een nieuwe paviljoen mag uitzoeken??

Bericht van Blokker

9 maanden geleden - Beste mevrouw Hobson, Omdat uw partytent nog onder de garantie valt mag u daarom een nieuw palvijoen uitzoeken. Met vriendelijke groet, Romy Blokker Webcare

Reactie van de melder van de klacht Bulldogcaine1

9 maanden geleden - dan zou ik graag de calida willen,als ik dit vergoed krijg dan vind ik dat jullie dit echt geweldig oplossen.

Bericht van Blokker

9 maanden geleden - Beste mevrouw Hobson, Dat is helemaal goed. Ik ga dit meteen voor u in orde maken en ontvangt u uw nieuwe partytent deze week nog in huis. Ben blij dat we samen tot deze oplossing zijn gekomen. Met vriendelijke groet, Romy Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Bulldogcaine1