Klacht: Makro winst voucher

op 29 juni 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 8 Juni j.l heeft de Makro een winst voucher naar het adres gestuurd in Maastricht Erasmusdomein 134 E.
Deze brief is nooit op het adres aangekomen.
De Makro blijft er bij dat deze verzonden is en nu krijg ik geen nieuwe voucher meer.
Het had een waarde van € 50,–
Deze had ik gaarne vergoed gezien wie het betaald dat maakt mij niets uit.Als die voucher maar boven water komt.
Anders volgt er een klacht via de media over de postbezorging. Het is niet de eerste keer dat ik post niet ontvangen van instanties o.a. Ziekenhuis en belastingkantoor.

Afgelopen zaterdag 23 Mei heb ik ook de Makro folder niet ontvangen de zoveelste keer dit jaar.
Het kost mij steeds geld om een makrofolder in huis te ontvangen omdat ik steeds een 0900 nummer moet draaien.
Wie vergoed mij deze kosten .De Post soms.

Dat U zorgt dat de voucher bij mij bezorgd wordt en anders dient u heel coulant te zijn en mij een cheque te vergoeden van € 50,-- euro.

Deze klacht kunt u navragen bij de Makro.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door soomers