Klacht: MAKRO NOOIT MEER /LG SLECHTE KWALITEIT

op 05 oktober 2016 over Makro in de categorie Groothandels

We hebben +- 6 maanden geleden een LG ULTRA HD tv gekocht bij makro sinds een maand gaat tv niet meer aan via de afstandsbediening. We waren iedere keer 20 minuten bezig om tv aan te zetten. Besloten met onze peperdure tv terug te gaan naar de makro Amsterdam vandaag. Ze hebben aangegeven dat ze tv ter reparatie kunnen sturen maar het kan 28 dagen duren. We hebben geen leen tv mogen krijgen ook niet geld terug mocht ook niet geruild worden. Als resultaat dat wij nu komende 28 dagen zonder tv zitten. We hebben het financiëel niet zo ruim dat we een nieuwe tv kunnen aanschaffen. Wel erg jammer en slecht service van grote MAKRO dat zij zo slecht service verlenen en aangeven als een kleine onderneming “we begrijpen uw klacht wel maar kunnen niks aan doen” dat mag niet de antwoord zijn van een mega bedrijf als MAKRO. Dat is wel een dure les geweest. WE ADVISEREN IEDEREEN NOOIT EEN ELEKTRONICA BIJ MAKRO TE KOPEN. NOG EEN TIP KOOP GEEN LG TV. Zulke dure apparatuur mag niet binnen 6 maanden kapot gaan. Dus een koude douche voor MAKRO & LG.

Graag geld terug ik hoef geen LG meer

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Makro over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Serol