Klacht: make up

op 27 augustus 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik zoek al weken automatisch oogpotlood in de kleur grijs. mij is verteld dat ze het logo aan het veranderen zijn en vanalles veranderd en dat zou de reden zijn, maar ik mis nu mijn oogpotlood.Wat nu?

Gewenste Oplossing:

Als ik oogpotlood weer gewoon kan kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht YJSXPC8D

6 maanden geleden - Op 27.8. een klacht ingediend. Waarom duurt het zo lang voor ik antwoord krijg? M.v.g. mevr. P.F. Boswerger

Reactie van de melder van de klacht YJSXPC8D

6 maanden geleden - Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.Waarom duurt dit zo lang? P.F. Boswerger

Alle klachten die gemeld zijn door YJSXPC8D
x