Klacht: mails over niet betalen en incasso

op 25 juli 2017 over Ladies Night Homeparties in de categorie Homeparties

Hallo , ik heb al meerdere mails ontvangen van u over dat ik moet betalen En nu wordt er zelfs gedreigd met een incasso bureau
Ik heb 1 keer een party bezocht en een idee geopperd dat ik misschien wel een party wilde geven Voor de rest niks getekend of iets dergelijks en de party vroegtijdig verlaten ivm een verjaardag feestje
Ik zou graag zien dat deze mails stoppen en dat u daar wat aan doet
Mvg NJP Tetelepta
tete0002@hz.nl

Wanneer deze mails gestopt worden zonder dreigen met een incasso bureau

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ladies Night Homeparties over deze klacht.

Bericht van Ladies Night Homeparties

4 maanden geleden - Beste Nicole, Je schrijft dat je hebt geopperd om misschien een party te geven, maar je niets hebt getekend of iets dergelijks. Echter heb je wel getekend. Je hebt met ons de afspraak gemaakt om binnen een jaar zelf een party te organiseren. In ruil daarvoor heb je van ons de Precious Little Diamond als cadeautje van ons ontvangen. Je hebt getekend dat indien er geen party binnen een jaar georganiseerd zou worden, je de kosten voor het ontvangen cadeau zou betalen. In de mail die ik zojuist naar je heb verzonden vind je het door jou getekende formulier, waar tevens jouw handtekening staat. Doordat je niet binnen een jaar zelf een party hebt georganiseerd, zoals op het formulier staat aangegeven, ontvang je nu de factuur voor het speeltje die je destijds van ons hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Ladies Night Homeparties

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ladies Night Homeparties in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door njpt