Klacht: Mailing in spam mail

op 28 augustus 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb bij Didi kleding besteld, omdat ik meerdere producten ter vergelijking en meerdere maten heb besteld voor het eerst gebruik gemaakt van Afterpay. Nu kreeg ik na mijn vakantie een schriftelijke herinnering met een herinnering met ophoging van 1e keer €8,50 en 2e keer €11,50. De laatste mail met ophoging vond ik terug in mijn spamfilters op 16-8, 1 dag voordat ik de schriftelijke herinnering kreeg. De andere mails kan ik nergens terug vinden! Heb Afterpay gebeld (ik kan niets voor u doen, dient u maar een klacht in) en na indiening van mijn klacht ook gezegd dat ze niets kunnen doen omdat de mails verstuurd zijn en ik mijn instellingen dan aan moet passen! Ik baal vreselijk want ik betaal mijn rekeningen altijd keurig op tijd, heb ze ook gezegd dat ze dat o.a bij Didi kunnen checken. Ik vind €20,00 extra wel heel erg veel. Wat kan ik hiermee.

Passende reactie of tussen regeling bijv alleen de eerste ophoging betalen (lijkt me een redelijke tussenweg)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 02 september 2016 om 15:19 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Teha