Klacht: Mail met vragen wordt niet in behandeling genomen

op 07 oktober 2016 over Sparta in de categorie Fietsmerken

Sparta tweewielers wil wil niet ingaan op een mail met vragen over wanner mijn Sparta fiets gereed is en wanneer de onderdelen worden geleverd. Ik wacht nu al bijna vijf weken op mijn fiets en heb geen passende leenfiets gekregen echter een te kleine oma fiets. Sparta blijft beweren dat er gegevens ontbreken. Alle gegevens zijn echter bekend. Voor een Sparta fiets zijn door de fietsenmaker alle onderdelen besteld maar deze worden tot op heden niet geleverd. Er is contact geweest tussen de fietsenmaker en Sparta. Deze blijft beweren dat er gegevens ontbreken en neemt de mail niet in behandeling. Bij de fietsenmaker waar de fiets staat zijn alle gegevens voorhanden.

Mijn fiets volledig gerepareerd is binnen enkele dagen of een gelijkgestelde leenfiets beschikbaar wordt gesteld in afwachting van de reparatie.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sparta

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sparta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FCP