Klacht: Magic keyboard with numeric keypad (3 maanden oud) trekt krom

op 18 december 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Half juni kocht ik in de online Apple Store een nieuwe iMac voor 2400 euro. Vier maanden later was het bijgeleverde magic keyboard with numeric keypad uit zichzelf krom getrokken. Toen ik Apple belde zeiden ze dat ik het toetsenbord niet terug kon sturen naar Apple. Ik kon het toetsenbord volgens hen direct omruilen tegen een nieuw toetsenbord bij een Apple Service provider. Ik kwam terecht bij AMAC.in Wijchen. Wij werd aangegeven dat ze niets van deze procedure kennen en dat ze hooguit mijn toetsenbord kon inspecteren ter reparatie en dat daar eventueel reparatiekosten door mij bedeeld moesten gaan worden. Toen ik vroeg naar een vervangend toetsenbord zeiden ze dat ik dat zelf maar ergens moest gaan kopen. Maanden later (vandaag) ontving ik van AMAC E I N D E L I J K een nieuw toetsenbord.

Als ik voor zoveel geld bij het grootste bedrijf ter wereld een kwaliteitsproduct koop, dan wil ik ook een service die daarbij hoort!
- Ik ben tevreden als Apple defecte producten binnen de garantie periode direct om ruilt. Ik wil dus dat Apple voor haar Onlineshop haar garantieprogramma ook online gaat aanbieden. En consumenten niet afscheept me een lokale dealer die nergens van weet.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door styler