Klacht: Mag dit allemaal…

op 23 oktober 2017 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Slechter dan dit kan niet!

Volgens de gegevens van hun site de goede onderdelen besteld, maar bij het demonteren bleek het een totaal verkeerd onderdeel.
Dit gelijk gemeld, maar het staat nog steeds foutief op de site.
Onderdeel teruggestuurd, maar je moet weken wachten voordat je het geld terugkrijgt.
Weken die ze nodig hebben om een doos te openen??????
Door een fout van dit bedrijf kunnen zij renteloos geld lenen van nietsvermoedende klanten, dit lijkt echt hun insteek!!!

Merendeel van de sites die je vind voor auto onderdelen zijn te linken aan ditzelfde bedrijf.
Dit is heel makkelijk te checken door te kijken naar het retoradres.

Zeer slechte service wat riekt naar oplichting.
Ik ga vandaag contact opnemen met mij rechtsbijstand, ik ben er klaar mee.
Niets bij kopen!!!!!! Geloof mij, lees aub de slechte beoordelingen en neem de enkele positieve beoordelingen met een knipoog.

Net bericht mogen ontvangen dat na 17 dagen na ontvangst van mijn retourzending, ze een retourbetaling gaan klaarmaken.
Hiervoor nemen ze 3 tot 5 dagen gemiddeld en noemen dit asap…..

Ik lees veel reacties dat mensen totaal geen geld terugkrijgen, dus ik blijf het hier updaten.

Ik ben geen veeleisende klant, maar dit hele verhaal hangt mij enorm de strot uit!!

Ik blijf bij mijn eerdere mening dat het serieuze oplichters zijn!

Geld op mijn rekening.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HarryNaccy73