Klacht: Mag de boxspring riga niet terug brengen!!

op 14 januari 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Mijn dochter heeft met haar vader (uit hoorn) een bed gekocht bij leen bakker in Duiven. Dit bed had ze gekregen voor haar verjaardag en wij gingen er dan ook vanuit dat haar vader wel goed had gekeken wat voor materiaal het was. We moesten zelf het bed ophalen. Na het ophalen van het bed, mijn dochter was natuurlijk reuze enthousiast, begon ze met het uitpakken. Toen mijn dochter het matras eruit haalde, bleek dit alleen schuimrubber te zijn. En de boxspring zelf was gewoon een houten plank. Ik begreep niet waarom haar vader dit bed had uitgekozen, je mag dit niet eens een boxspring noemen!! Haar vader had dat ook moeten bedenken dat je voor dat geld rotzooi koopt.
We besloten om het bed op dezelfde dag terug te brengen, maar helaas voor ons, mocht dit niet!! Ondanks dat er op hun site staat dat je matrassen en dergelijke op dezelfde dag van aankoop mag terug brengen. Ten eerste belde wij naar Duiven, daar spraken wij een of andere monique, totaal klantonvriendelijk!
Na een aantal telefoontjes sprak ik de manager. Die vertelde letterlijk dat wij dat bed niet terug mochten brengen omdat wij het bed thuis hadden open gemaakt en dus akkoord waren gegaan met de aankoop van dit bed. Dit in verband met hygiëne. Dat begrijp ik natuurlijk ook wel, maar we hebben het bed uitgepakt en direct weer ingepakt. Niks mis mee dus!!

Op de site en op de bon staat Artikelen ruilen in ORGINELE VERPAKKING op vertoon van orginele kassabon binnen 7 dgn m.u.v. bankstellen/fauteuils. (matrassen/kussens/dekbedden alleen op de dag van aankoop)

ER STAAT DUS NERGENS BIJ DAT DE VERPAKKING ONGEOPEND MOET ZIJN !!! De service van leen bakker is ver te zoeken. Nou de service is er dus gewoon helemaal niet!! Mij zien ze er niet meer!!

En meneer de manager, zoals u zegt, 1 + 1 is……… Nee meneer de manager, HET STAAT ER GEWOON NIET!

Het bed terug nemen en ons geld terug geven!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Hanani